Общи условия за ползване
Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между БЛ Консултинг ЕООД (наричан по-долу WebMagazin.BG) от една страна и потребителите на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн WebMagazin.BG (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители, които с маркирането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на WebMagazin.BG (с изключение на линка към настроящите "Общи условия") се съгласява, изцяло приемат и се задължават да спазват тези "Общи условия".
БЛ Консултинг ЕООД е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България, със седалище и адрес на управление: гр. София, жк. Връбница 1 бл.502 вх.А, ЕИК по БУЛСТАТ: 131071078; ДДС# BG131071078
РЕГИСТРАЦИЯ
Можете да поръчате от WebMagazin.BG като гост или като регистриран потребител. За да се регистрирате трябва да изберете уникално потребителско име и парола, както и да посочите адрес за доставка, име и фамилия, e-mail, телефон(и) за връзка, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система. След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката – ако това е необходимо. При маркиране на полето "Съгласен съм с "Общите условия"”, Вие правите електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате че сте запознат с и приемате настоящите условия.
Личните данни, които предоставяте на WebMagazin.BG ще бъдат използвани единствено и само във връзка в обслужването Ви като клиент – за обработка и доставка на поръчката, осъществяването на връзка с Вас и доставяне на информация под формата на информационен бюлетин (абонаментът, за който можете да отмените по всяко време). WebMagazin.BG Ви гарантира, че личните Ви данни няма да бъдат предоставяни на трети лица или изпозлвани за цели различни от гореупоменатите.
ПОРЪЧКА
Можете да поръчате от WebMagazin.BG 24ч. в денонощието, включително в събота и неделя и официални празници. При финализиране на Вашата поръчка имате възможност да прегледате продуктите, които сте избрали както и информацията за доставка и връзка с Вас – и при нужда да направите корекции. Ще бъдете уведомени чрез имейл за получаването, потвърждаването и изпращането на Вашата поръчка. В рамките на същия работен ден, в който е направена поръчката е възможно да получите и телефонно обаждане от наш оператор за потвърждаване на Вашата заявка или поясняване на детайли. Във всеки един момент можете да проверявате статуса на Вашата поръчка във Вашия профил в WebMagazin.BG.
ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА
Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти които сте поръчали, плюс цената за доставка. Всички артикули са с предварително начислено ДДС.
ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
Възможни проблеми при осъществяване на поръчката:
- Един или повече от поръчаните артикули не е наличен; при такива обстоятелства на оператор на WebMagazin.BG ще се свърже с Вас във възможно най-кратки срокове;
- Адресът за доставка/плащане е непълен или погрешен;
- Неуспешно плащане, при избор на банков превод или EPAY за извършване на транзакцията;
- Погрешен телефон за връзка с клиента;
В случай на проблеми при доставката по причина на WebMagazin.BG, ние носим отговорност за всички възникнали допълнителни разходи. Клиентът покрива допълнителните разходи, в случай че той е отговорен за възникването им.
МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ
- Наложен платеж (при получаване на стокота) – плащате цялата дължима сума на куриера при получаване на поръчката.
- Плащане по банков път – банков превод по сметка на WebMagazin.BG посечена в настоящия сайт; при получаване на стоката, не се заплаща на куриера.
- Плащане чрез EPay (приема плащания с карти Борика, Euroline, Maestro, Master Card, Visa Electron, Visa Classic) – при избиране на тази опция ще бъдете пренасочени към сайт на EPay, където можете да извършите необходимата транзакция; едва след получаване на дължимата сума в EPay акаунта на WebMagazin.BG, Вашата поръчка ще бъде обработена; не дължите пари на куриера при получаване на стоката.
- Плащане чрез EasyPay - след завършване на поръчката получавте номер, с който можете да платите в най близкия офис на EasyPay.След получаване на дължимата сума в акаунта на WebMagazin.BG, Вашата поръчка ще бъде обработена; не дължите пари на куриера при получаване на стоката.
ОТКАЗ НА ПОРЪЧКА
В ЕС за договори, сключени след 13 юни 2014 г., имате право да се откажете от закупената от вас стока в рамките на 14 дни от датата на закупуването й. За целта предметът на сделката трябва да бъде в оригинална опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката. Транспортните и куриерски разходи свързани с връщането на продуктие са за сметка на клиента, освен ако не е посочено друго.
СПОРОВЕ И ЖАЛБИ
За всякакви въпроси, неуредени в тези Общи Условия и допълнителни питания може да се свържете с наш служител на посочения имейл/телефон за връзка.
ГАРАНЦИЯ
Преди употреба на стоките, моля прочетете инструкциите за употреба и гаранционната карта. Гаранционното обслужване на стоките се извършва в сервизите посочени в гаранционната карта. WebMagazin.BG предоставя пълното си съдействие при комуникацията между клиента и съответния сервиз за гаранционно обслужване при откриване на фабричен дефект или повреда.
За начало на гаранционният срок се счита датата на продажба и е валиден за територията на Република България, ако изрично не е посочено друго. Гаранцията може да не важи за определени компоненти на стоката, които са без или с ограничен гаранционен срок (до 3, 6 или 12 месеца) съгласно условията на производителя на продукта. С намален гаранционен срок могат да бъдат акумулаторни батерии, външни адаптери за захранване, дистанционни, слушалки, памет карти, кабели, панели и други компоненти и аксесоари.
Стоки, които са компоненти, а не са краен продукт, са с гаранционен срок 12 месеца или срок определен от производителя. Консумативите (мастила, мастилници, глави за мастилено-струйни принтери, тонери и барабани за лазерни принтери и копири, оптични носители и др.) нямат гаранция.
Гаранционното обслужване може да бъде отказано в следните случаи:
- Когато не се представят гаранционни документи или има несъответствие между посочените данни в гаранционната карта с тези на стоката.
- Когато серийния номер (IMEI) липсва или е нечетлив.
- Когато гаранционните документи са преправяни.
- Когато повредите са причинени от неправилна или груба: употреба/транпорт/съхранение/монтаж, небрежност, механично увреждане, изпускане, удар, заливане с течности или храна, влияние на химически продукти, излагане на влага, изпарения, пряка слънчева светлина или на крайни температурни условия, корозия, окисление, вибрации, лошо охлаждане, използване на неоригинални зарядни устройства и други неоригинални аксесоари, обърнат поляритет на батерии, токови удари, лошо заземяване, природни бедствия и външни въздействия, включително недобре изпълнена кабелна мрежова връзка и/или телефонна линия, работа в замърсена среда, проникнали насекоми и други независещи от производителя причини, нарушен външен вид, влошаване поради неправилна експлоатация (включително повредени гнезда, жакове, куплунзи и др).
- Когато целостта на стоката или опаковката е нарушена.
- Когато етикетът на производителя или гаранционният стикер липсват или са изтрити.
- Когато продуктът е експлоатиран неправилно, в противоречие с инструкциите и гаранционните условия на производителя в гаранционната карта или съпътстващата продукта документация.
- Когато стоката е отваряна или разглобявана, правени са неоторизирани опити за ремонт или за промяна на конструкцията или конфигурацията, извършвани са механични или софтуерни интервенции, използвани са некачествени и/или неоригинални консумативи, носители на данни, аксесоари.
- Когато е инсталиран нелицензиран софтуер, неоторизирани модификации на вградения софтуер (включително BIOS ), при наличие на вируси.
- Гаранцията не важи за софтуер, инсталирани драйвери, настройки, данните на клиента в повредените устройства.
- Когато стоката е ескплоатирана не по предназначение.
- Когато битови стоки са използвани за търговски и/или професионални цели, в заведения, отдаване под наем и др.
При постъпване на продукта за сервиз се издава сервизен протокол (в два екземпляра), попълнен от служител и подписан от клиента.
Срок за отстраняване на повредата е 30 работни дни от датата на приемане на продукта в сервиза.
При рекламация, клиентът трябва да представи гаранционна карта. В противен случай гаранцията на стоката е невалидна.
Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно разпоредбите на ЗЗП.
В WebMagazin.BG не се продават тестери на козметични и парфюмерийни продукти. Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения във връзка с конкретна заявка договор от разстояние в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката.
WebMagazin.BG трябва да бъде иноформиран за решението за отказ по електронната поща на адрес: [email protected]
ПРОМЯНА НА ЦЕНИ И СТОКИ
WebMagazin.BG има правото да променя цените по свое усмотрение по всяко време без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на сключване на договора. При допуснати технически грешки в публикуването на сайта, WebMagazin.BG има правото да откаже изпълнението на договора и не дължи обещетение по никакъв начин на потребителя, освен да възстанови сумите платени от потребителя, ако има такива.
Съобщението за намалени цени е с поставяне на новата цена до старата която е зачертана . Ако не е посочен срок на намалената цена, тази цена важи до изчерпване на количествата, но не повече от 1 месец или 6 месеца когато е при условия по чл.66 ал.2 от ЗЗП.